Uzmanību Šī vietne izmanto sīkdatnes (cookies), un atbilst GDPR prasībām. Lūdzu apstipriniet, ka jūs piekrītat: PIEKRĪTU

Garantijas noteikumi

Garantijas noteikumi

Garantija

1. Visām KOMPLEKTS.LV pirktajām precēm ir ražotāja garantija.

2. Ražotāja noteiktais garantijas termiņš precēm ir atšķirīgs, tas var būt no diviem mēnešiem līdz diviem gadiem un mainīgs uz atsevišķām preces daļām. Standarta garantijas termiņš patērētājam - prīvatpersonām 2 gadi, bet juridiskām no 6 men līdz 1 gadam.

3. Informācija par ražotāja garantijas termiņu konkrētajai precei atrodas preces aprakstā un garantijas talonā.

4. Pretenzijas pieteikšanas tiesības ir spēkā, ja prece tika izmantota tikai paredzētājos apstākļos un tikai mājsaimniecībā.

5. Juridiskām personām, kas nav Patērētājs, tiek nodrošināts tikai ražotāja noteiktais garantijas termiņš.

 

6. Informējam, ka ražotāja garantijas nosacījumi ir spēkā, ja pircējs var uzrādīt:

  • pirkumu apliecinošu dokumentu apmaksāts rēķins, pavadzīme vai kases čeks;
  • ražotāja vai izplatītāja garantijas karti (gadījumā, ja ražotājs vai izplatītājs tādu ir ietvēris preces komplektācijā);
  • informāciju par sertificētajiem ražotāja servisa centriem var atrast mūsu autorizētu servisa centru sarakstā SERVISA CENTRI, arī ražotāja vai izplatītāja garantijas kartē, zvanot ražotājā pārstāvniecībai vai uz preces iepakojuma norādītajam izplatītājam, vai rakstot mūsu operatoru uz e-pastu: veikals@komplekts.lv.

 

7. Informējam, ka garantijas nosacījumi nav attiecināmi uz preces atņemamām daļām un papildus piederumiem, piemēram, preces aksesuāriem, barošanas elementiem (baterijas, akumulatori), papildus piederumiem, piemēram, tonera kasetēm, austiņām, mikrofoniem. Garantija ir spēka tikai uz neatņemām daļām, un īpašos gadījumos ierobežota vai pagarināta no ražotājiem.

 

8. Ražotāja garantijas nosacījumi nav spēkā pret bojājumiem, kas radušies pircēja vai lietotāja vainas dēļ un tie ir:

  • bojājumi radušies tādēļ, ka prece netika lietota saskaņā ar tās lietošanas instrukciju, ka netika ievēroti preces uzglabāšanas notiekumi, kad izstrādājums netika uzstādīts atbilstoši instrukcijai;
  • tiek konstatēts, ka bojāta preces ražotāja garantijas plomba, sērijas numurs, ir notikusi instrukcijai neatbilstoša iekļūšana izstrādājumā, vai pircējs pats mēģinājis novērst bojājumu;
  • ir mehāniski bojājumi, kas radušies klienta vainas dēļ;
  • Prece nav lietota tai paredzētajām vajadzībām un nav ekspluatēta tā, kā tas ir norādīts preces lietošanas instrukcijā;
  • saskrāpētas, salauztas konstrukcijas, saplaisājis ekrāns, ieliets ūdens tam neparedzētajās vietās, nepareiziem līdzekļiem kopta prece, ja precē ir atrasti nepiederoši priekšmeti, ir pieļauta kukaiņu iekļūšana izstrādājumu iekšienē vai kādas citas pēdas, kas liecina par nepareizu preces ekspluatāciju;
  • ja bojājums radies barojošā sprieguma, telekomunikāciju, kabeļu tīklu neatbilstībai ražotāja noteiktajiem standartiem, strauju temperatūras svārstību dēļ, kā arī citu sadzīves un ārējo faktoru dēļ, piemēram, kvēpi, dūmi, putekļi, mitrums, triecieni, skrāpējumi;
  • ja izstrādājumā redzamas nekvalificēta remonta pēdas, pircēja vai trešās personas remonta mēģinājuma rezultātā;
  • dabiska elementu nolietojuma gadījumos;
  • ja precei ir izmantoti nestandarta barošanas bloki, piederumi un rezerves daļas, kā arī izejmateriāli (piemēram, tonera kasetes u.c.), ko ražotājs nav sertificējis lietošanai ar noteikto preci, un ja tas ir izraisījis šīs preces bojājumus;
  • garantija neattiecas uz papildu nomaināmiem priekšmetiem, piemēram: baterijām, austiņu pārsegiem, apkopes un drošības līdzekļiem kā uzglabāšanas ierīcēm priekš Jūsu pirktajām precēm;
  • ja preci pircējs ir izmantojis ražošanas vai profesionāliem mērķiem (gadījumā, ja konkrētā prece nav paredzēta šādiem nolūkiem);
  • garantija nedarbojas, ja radušies bojājumi nepareizas preces transportēšanas rezultātā;
  • izmantota pirātiska vai neatbilstoša programmatūra (datortehnikā vai veid telefonā), nav veikta regulārā servisa apkope (attiecas uz precēm, kam tāda ir nepieciešama).

 

9. Gadījumā, ja prece ir sabojājusies, pircējam ir šādas iespējas:

  • dodies uz ražotāja vai izplatītāja garantijas talonā norādīto servisa centru (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu) – rekomendējam kā visātrāko preces bojājuma novēršanas variantu;
  • ja precei ir tikai firmas KOMPLEKTS.LV garantija (bez garantijas autorizētos servisa centros) Jūs varat vērsties Rīgā, Matīsa ielā 78A, darba dienās no plkst. 9.00 līdz 18.00 (līdzi ņemot pirkumu apliecinošu dokumentu un garantijas talonu).